Xarop de riure

Categories: 2n Trimestre, Cicle Inicial, Sortides, i Taller.

Els alumnes de 2n vam rebre a l’escola a Xarop de riure, una companyia que es dedica a anar als hospitals a visitar als nens i nenes que estan malalts i fer-los passar bones estones. El dia 10 de febrer ens van convidar al centre cívic de Sant Narcís a veure l’obra de teatre “Xarop de riure”. Ens va agradar i ens vam acostar a una realitat que molts desconeixíem. Des d’aquí els felicitem per la bona feina que fan.
Llegeix més

Sortida poble 2n

Categories: 2n Trimestre, Cicle Inicial, Primària, i Sortides.

Els nens i nenes de 2n estem estudiant el nostre poble, Sarrià de Ter. El dia 22 de març vam fer una excursió pel poble. Vam visitar l’escultura del toro, l’Ajuntament, ràdio Sarrià, el mercat, el Coro, les ruïnes romanes i la cooperativa. Vam dinar al parc de l’iglú. Vam aprofitar també per fer fotografies per, després, fer un mural a l’aula. La Lourdes Gelada i en Narcís Fajula ens van ensenyar l’Ajuntament per dins, què hi fan, el despatx de l’alcalde,… també vam veure la policia local. Va ser molt interessant.   Aquí algunes de les fotografies:
Llegeix més