Tallers Sant Jordi 2021

MATÍ DE SANT JORDI Un any més arriba Sant Jordi i, aquest curs sí, el podem tornar celebrar a l’escola. Durant el matí de la diada a cada classe s’han elaborat diferents tallers, tots ells relacionats amb el cavaller, la princesa i el drac. Fantàstiques roses, originals punts de llibre, representacions teatrals o, fins i tot, unes estovalles individuals, han estat les activitats que els alumnes de l’escola han realitzat. Les podeu veure a continuació.

DIA DE LA DONA 2021

DIA DE LA DONA 2021 El dia 8 de març és el dia de la Dona, i com cada any els alumnes de l’escola ho hem volgut celebrar amb una exposició de treballs, que aquest any hem volgut dedicar a les nostres sanitàries: mares, tietes, àvies… com a homenatge per la feina que fan, sobretot durant aquesta pandèmia. Video presentació Dia de la Dona 2021 Visita virtual a l’exposició

ÚLTIM DIA DE TRIMESTRE NADAL 2020

Avui hem celebrat la festa de Nadal a l’Escola. Durant tot el matí hem realitzat manualitats de Nadal, hem fet cagar el tió i, els més grans, han fet l’amic invisible. Ens han encantat els regals que hem tingut, alguns fins i tot, fets pels alumnes mateixos! Aquí teniu unes quantes imatges del matí de Nadal. Desitgem que passeu molt bones festes de Nadal i Any Nou. Que el 2021 arribi ple de salut per a tots nosaltres! BONES FESTES!

The wish tree

Aquest trimestre des de la comissió d’anglès hem preparat l’activitat The Wish Tree. A cada aula hem pensat un desig, hem escollit el més votat i hem decorat un mitjó, una bola o una estrella amb la frase a dins. Als dos arbres de l’entrada de l’escola hem penjat un desig per aula. La resta de desitjos els hem penjat a cada classe. Aquí teniu els resultats. I vosaltres, quin desig teniu pel proper any??

Inici de curs 2020-2021

Benvolgudes famílies, Iniciem un curs ben diferent. Ens retrobem un altre cop amb molta il·lusió després d’una situació que no havíem viscut mai. Desitgem que els nens i nenes puguin gaudir, aprendre i ser feliços a l’escola amb els seus amics i amigues i tothom que formem part del centre. Ara més que mai, demanem la vostra col·laboració, anem tots a una!
Llegeix més

FESTIVAL DE CINEMA PER INFANTS I JOVES, 32è FESTIVAL DE CINEMA DE GIRONA.

Els dies 3 i 4 de novembre s’ha celebrat el Festival de Cinema de Girona, però enguany, degut a la pandèmia de la COVID 19, les projeccions dels curtmetratges s’han realitzat online. Hem assistit a la secció especial  “Per infants i joves”, que ofereix als nostres alumnes  la gran oportunitat de veure curtmetratges d’estrena mundial. Aquesta és una activitat que s’inclou dins el projecte d’audiovisuals de l’escola i hi participem des de P4 fins a 6è. Es visualitzen curtmetratges diferents seleccionats per a cada nivell. Tot i que aquest any no hem entrat al cinema per la catifa vermella, hem