L’ITINERARI DE LA CREATIVITAT A LES ESCOLES D’EDUCACIÓ PRIMÀRIA

OBJECTIU

“Educant la creativitat desenvolupar el talent”

Millorar la capacitat creativa per a generar idees i descobrir el propi talent, indispensable pels nostres fills en un món amb canvis constants.

DESCRIPCIÓ

Mitjançant les aventures d’en Tivo Creatiu, els alumnes descobreixen i posen en pràctica les capacitats creatives.

Es segueixen les tres fases del procés creatiu.

Anàlisi d’un repte

En primer lloc, analitzar i entendre les causes que han provocat el problema.

Producció d’idees

En segon lloc, per trobar una solució al problema, caldrà generar tantes idees com sigui possible i pensar en totes les solucions.

Valoració i selecció de la millor idea

Valorar les diferents idees per descobrir quina és la millor.

Com?

Treballant en equip i organitzar-se davant de diferents propostes:  promocionar un nou producte, pensar en noves aplicacions, inventar  jocs, i d’altres originals propostes.

Finalment es presenta en una festa a final de curs a tots els alumnes de l’escola, LA FESTA DE LES IDEES.

El curs 14-15 vam fer la 1era festa de les idees per compartir amb tota l’escola els avenços i progressos que havíem fet i fer-los partícips del projecte i l’anem fent cada curs.

Aquest projecte es va començar a la nostra escola el curs 11-12 treballant només amb els alumnes de 4t de primària. Però a mesura que ha avançat el projecte l’hem ampliat als cursos de 3r, 5è i 6è.
Volem agrair a l’Ajuntament de Sarrià de Ter la seva aportació econòmica per finançar el projecte.

Informació Curs 16-17

informacio-per-a-les-families-3r-primaria

informacio-per-a-les-families-4t-primaria

informacio-per-a-les-families-5e-primaria