Visita al Parlament de Catalunya sisè 2019

Categories: 1r Trimestre i Cicle Superior.

El passat dimencres 4 de desembre els alumnes de 6è de l’Escola Montserrat vam fer una sortida a Barcelona per visitar el Parlament de Catalunya.

Membres de l’equip pedagògic ens van acompanyar fins a l’hemicicle, on ens vam poder asseure als escons on seuen els consellers i diputats del Parlament català. Vam tenir la sort que l’actual president del Parlament, Roger Torrent, que va ser alumne de l’Escola Montserrat, ens expliqués com funciona tot plegat. Vam aprendre que hi ha 135 escons repartits pels diputats del les 4 circumscripcions electorals, que són les 4 províncies de Catalunya; que una legislatura són 4 anys, que hi ha els consellers d’educació, de sanitat, de justícia, que el parlament era un antic palau … i tot un seguit d’informació que, ben organitzada, servirà per portar a terme una activitat del projecte audiovisual d’aquest curs.

Va ser una visita molt profitosa! Moltes gràcies per rebren’s President!