El senyor alcalde Narcís Fajula visita els alumnes de 5è de primària

Categories: 3r Trimestre, Activitats, Cicle Superior, i Primària.

El 21 d’abril va venir l’alcalde de Sarrià de Ter, en Narcís Fajula i ens va explicar com funcionava l’ajuntament i les coses que fan. Ens va explicar que els regidors ajuden a l’alcalde  i tenen funcions diferents. Hi ha els regidors d’economia , comerç , educació , serveis públics i barris socials i més. El regidor d’economia és el que recol·lecta els diners, El regidor de comerç  procura  pel bon funcionament de les botigues i fa que vinguin turistes . El d’educació s’encarrega de que  les escoles vagin bé. El de serveis públics i barris fa que les persones que tenen problemes de mobilitat, es pugui desplaçar amb facilitat pel nucli urbà de Sarrià de Ter. Ens va agradar molt que vingués el nostre alcalde a la nostra escola!

Text escrit pels alumnes de 5è A, Izan, LLuc i Ares.