Els alumnes de 3r visitem un camp de golf

Categories: 3r Trimestre i Cicle Mitjà.

El passat divendres 5 de maig, els nens i nenes de 3r vam anar al camp de Golf de Mas Pagès, i vam visitar les seves instal·lacions. Aquesta activitat està inclosa dins el programa Golf a les Escoles, subvencionat per la Federació Catalana de Golf. Durant el primer trimestre del curs a les sessions d’educació física a l’escola, coneixem i practiquem l’esport del golf amb materials adaptats, i aquesta vegada ens vam proposar de visitar un camp de golf, en aquest cas de Pitch and Putt, és a dir, un camp de golf amb les distàncies més curtes.

Vam realitzar 4 activitats diferents:vam poder seguir el recorregut d’un forat i conèixer els diferents cops, de sortida, aprouch, putt; també vam poder realitzar cops de sortida en el camp d’entrenament, sembla molt fàcil, però no ho és tant; al green vam fer un mini campionat fent els cops a diferents forats. La darrera activitat va ser un campionat de Xuta-golf, es juga com el golf però xutant unes pilotes de futbol, va ser super divertit.