1r: Plantes i Bee bots

Categories: 1r, 3r Trimestre, Activitats, Bee bots, Cicle Inicial, Hort, Primària, i Robòtica.

Els nens i nenes de 1r estem acabant el projecte de les plantes. Com a activitat de robòtica hem fet el següent:

1. Hem fet grups, cada grup tenia un Ipad. S’ha explicat el funcionament de la càmera. Hem sortit al pati de l’escola a fer fotografies de les diverses plantes que tenim. En David Saulina ens ha ajudat amb el nom de moltes d’elles.

2. A cada nen i nena se li ha donat una de les fotografies impresa. Han vist quina planta era i han fet la descripció. Primer un esborrany i després ho han passat a net.

3. Hem agafat les catifes de butxaques transparents i hem col·locat les fotografies. Cada nen i nena ha agafat una descripció, l’ha llegit i ha descobert quina planta era. Després, ha hagut de donar les ordres a la Bee bot per anar a buscar la planta.

Ha sigut molt divertit i ha estat una manera diferent de conèixer les plantes de la nostra escola.