Els alumnes de 6è hem assistit a la Trobada final de la Campanya Educativa “Tu pots Quim”

Categories: 3r Trimestre, Cicle Superior, General, Sortides, i Taller.

El dia 19 de maig, els alumnes de 6è vam anar a Girona, a la Biblioteca Carles Rahola, per tal de fer la trobada final de la Campanya Educativa organitzada per Oncolliga, “Tu pots Quim”.

Vam fer les següents activitats: primer ens van presentar els vídeos de les emocions que havíem fet les escoles. Cal dir, que els alumnes de l’Escola Montserrat en vam ser els guanyadors!

Després ens van fer un taller de regulació emocional i al final ens van donar una sorpresa!

Ens ho vam passar molt bé i l’experiència ens va agradar moltíssim.

També volem destacar que la Maria Olivares, com a representant dels alumnes de 6è de l’escola, va anar a TV Girona, on li van fer una entrevista relacionada amb l’activitat del “Tu Pots Quim”.

Cloenda 2DSC_0175Cloenda 820160520_12294820160519_113302