Cicle Mitjà visitem la Biblioteca de Sarrià

Categories: 1r Trimestre i Cicle Mitjà.

Cada curs fem una visita recordatori a la Biblioteca Emilia Xargay. Allà ens recorden com ens podem fer els carnets d’usuari, quants llibres podem agafar, revistes, cd’s i Dvd’s,….  També la importància de ser respectuosos amb el material perquè tots puguem gaudir-ne. Aquest curs també vam fer un petit taller sobre tot el funcionament de la biblioteca i com trobar els diferents materials. Ens va agradar molt i així vam ser bibliotecaris/es per un dia.

Taller de Residus, 5è

Categories: 1r Trimestre i Cicle Superior.

El dia 21 de novembre per causa de la pluja els alumnes de cinquè no vam poder anar a la deixalleria i es va realitzar el taller de roba a la biblioteca de l’escola. Ens van explicar el procés que segueix un cop els hi arriba la roba a la deixalleria, repassar el diferents contenidors de reciclatge que hi ha i la importància de reciclar. Per finalitzar el taller vam jugar al Trivial, havies d’aconseguir una targeta de colors contestant una sèrie de preguntes relacionades amb els residus.

Els alumnes de Sisè hem anat al Parlament de Catalunya

Categories: 1r Trimestre i Cicle Superior.

El dia 25 de novembre, els alumnes de 6è vam anar a Barcelona, a visitar el Parlament de Catalunya, per aprofundir més sobre el projecte que estem fent de Democràcia. Va ser una sortida molt interessant, ja que a més a més de poder seure als seients dels diputats al Saló de Sessions i passejar per diferents estances, vam rebre la visita de l’alcalde de Sarrià, el sr. Roger Torrent, que ens va explicar de primera mà, la feina que fan els diputats.

A Cicle Superior hem fet tallers de la Vida Medieval

Categories: 1r Trimestre i Cicle Superior.

El dia 18 de novembre els alumnes de Cicle Superior vam anar d’excursió a la casa de colònies de Can Oliver, a Pontós, per treballar l’època medieval. Vam realitzar diferents tallers relacionats amb la vida medieval: vam aprendre a fer escuts, a llençar llances, sacs de sorra, l’entrenament dels cavallers i tir amb arc i el gran torneig. Ens ho vam passar molt bé!

Els alumnes de 5è hem anat a la Biblioteca Municipal

Categories: 1r Trimestre i Cicle Superior.

El dimecres 16 de novembre, els alumnes de cinqué hem anat a visitar la Biblioteca Municipal Emília Xargay de Sarrià de Ter. Primer de tot, l’Anna ens va explicar les normes de la biblioteca i ens van ensenyar les diferents seccions que hi ha. Després vam fer una activitat que era jugar el joc de l’oca i segons queia la fitxa en una casella o en una altra havies de contestar unes preguntes relacionades amb la biblioteca.