Xarop de riure

Categories: 2n Trimestre, Cicle Inicial, Sortides, i Taller.

Els alumnes de 2n vam rebre a l’escola a Xarop de riure, una companyia que es dedica a anar als hospitals a visitar als nens i nenes que estan malalts i fer-los passar bones estones. El dia 10 de febrer ens van convidar al centre cívic de Sant Narcís a veure l’obra de teatre “Xarop de riure”. Ens va agradar i ens vam acostar a una realitat que molts desconeixíem. Des d’aquí els felicitem per la bona feina que fan.

Sortida poble 2n

Categories: 2n Trimestre, Cicle Inicial, Primària, i Sortides.

Els nens i nenes de 2n estem estudiant el nostre poble, Sarrià de Ter. El dia 22 de març vam fer una excursió pel poble. Vam visitar l’escultura del toro, l’Ajuntament, ràdio Sarrià, el mercat, el Coro, les ruïnes romanes i la cooperativa. Vam dinar al parc de l’iglú. Vam aprofitar també per fer fotografies per, després, fer un mural a l’aula. La Lourdes Gelada i en Narcís Fajula ens van ensenyar l’Ajuntament per dins, què hi fan, el despatx de l’alcalde,… també vam veure la policia local. Va ser molt interessant.   Aquí algunes de les fotografies:

CI – Activitats de l’hort

Categories: 2n Trimestre, Cicle Inicial, i Primària.

Aquest curs l’escola està fent un projecte relacionat amb l’hort de l’escola. Els nens i nenes de 1r i 2n estem fent un treball relacionat amb animals de l’hort: 1r A: Papallona 1r B: Abella 2n A: Llombrius 2n B: Marietes 2n C: Escarabats A 1r en David Saulina va fer una xerrada sobre abelles i papallones i van plantar llavors de flors perquè vinguin aquests insectes a visitar-nos i fer la pol·linització.

Itinerari d’ alimentació i activitat física:GIMCANA DE LA DIETA MEDITERRÀNIA

Categories: 2n Trimestre i Cicle Mitjà.

El dimarts 4 d’ abril, els alumnes de 4rt vam concloure l’itinerari d’ alimentació i activitat física promoguda per l’ajuntament de Girona. Primer vam fer una taller sobre la piràmide dels aliments, després vam fer  sessions de rugby, i per finalitzar hem fet la gimcana. En aquesta cloenda, ens hem reunit a la plaça Salvador Espriu (davant del mercat del Lleó) per fer 9 jocs d’ alimentació: fer brotxetes de fruites, joc d’ aliments saludables, fer suc de pastanaga, plantar una pastanaga, cigrons amb oli,etc. Ha estat molt divertit i sobre tot saludable. També vam realitzar un taller de menjar