Sortida a Banyoles

Categories: 1r Trimestre, Cicle Inicial, Primària, i Sortides.

El passat divendres 17 de novembre els nens i nenes de Cicle Inicial vam anar d’excursió a l’escola de natura de Banyoles. Vam visitar l’estany i vam descobrir quins arbres hi ha, les llegendes, com arribar l’aigua a l’estany i com han afectat les tortugues de Califòrnia. Ens va agradar molt perquè a la tarda vam poder visitar la fira de Sant Martirià, hi havia molt animals diferents. Ens ho vam passar molt bé.

Visita al Museu de la Pesca de Palamós. 3r

Categories: 1r Trimestre, Cicle Mitjà, General, i Sortides.

Els alumnes de 3r van anar a Palamós a visitar el museu de la pesca i fer un taller de salat d’anxova. En primer lloc vam esmorzar a la porta del museu,i després ens vam repartir en dos grups. Un grup vam fer la visita al museu observant les diferents especies marines del mar Mediterrani i veient les diferents passes que hi ha en l’ofici de pescador. L’altre grup va fer un taller de salat d’anxoves que vam posar en un pot per després, d’aquí a 5 mesos , ens menjarem a casa. Quan vam sortir de fer les dues

Alimentació ecològica

Categories: 1r Trimestre, Cicle Superior, i Primària.

El passat 24 d’octubre els alumnes de 5è de primària van aprendre que és l’alimentació ecològica i com podem diferenciar els productes ecològics dels que no ho son. En l’activitat van fer una petita explicació a la biblioteca de l’escola acompanyat d’imatges i després vam anar a l’hort de l’escola on vam poder identificar diferents productes.

Concurs de pintura ràpida de Girona organitzat pel GEIEG

Categories: 1r Trimestre, Cicle Superior, i Primària.

El divendres 27 d’octubre els alumnes de cicle superior de l’escola Montserrat van participar en el concurs de pintura ràpida de la ciutat de Girona que cada any organitza l’agrupació GEIEG. Els alumnes havien de fer un dibuix del barri vell de Girona i participaven en la categoria d’aleví. Els alumnes van estar molt contents de poder gaudir un dia per la ciutat de Girona on el clima ens va acompanyar i van realitzar dibuixos d’allò més bonics i artístics, sobretot l’alumna de 6è B la Júlia Rovira que va quedar segona en la seva categoria, moltes felicitats Júlia!!!