DONA TREBALLADORA

Categories: p5.

Els nens i nenes de P5 A per la dona treballadora ens va tocar treballar l’Elena Escobar i reconeguda amb el nom artístic de Pallassa Bleda, ens varem posar en contacte amb ella i varem tenir l’oportunitat de poder-li fer una entrevista per Skype . L’Elena ens va fer una sorpresa i ens va fer una visita.
Llegeix més

VISITA A L’HORT DE L’ESCOLA:

Categories: P4.

LA CLASSE DELS ENCIAMS HEM TORNAT A VISITAR L’HORT I EL DAVID ENS HA ENSENYAT ELS ENCIAMS GRANS QUE JA HAN CRESCUT….. PERÒ NOSALTRES HEM DESCOBERT QUE LES LLAVORS QUE VAM PLANTAR AL MES DE GENER HAN SORTIT TOTES I S’HAN CONVERTIT EN UN PLANTEL MOLT MACO.!! COM QUE VAM POSAR MÉS DE UNA  EN CADA FORADET FET,  ENS HAN CRESCUT SET O VUIT ENCIAMS PER CADA TROSET PETITÓ DE TERRA ¡! ARA SEMBLEN RAMS DE PETITES ENCIAMS!!!

RACÓ DE L’HIVERN:

Categories: P4.

ELS NENS/ES DE P4A HEM MUNTAT EL RACÓ DE L’HIVERN AMB TOTS ELS COLORS QUE EL CARACTERITZEN: BLAU, LILA, ROSA, BLANC… I HEM FET SERVIR PALETS, PINYES, TROSSETS DE CORSA I ENS HO HEM PASSAT SÚPER FABRICANT NEU AMB MAIZENA I CREMA SUAVITZANT…. HEM FET PETITS NINOTS DE NEU QUE TAMBÉ ES DESFENT COM AMB LA NEU DE VERITAT!!

KANDINSKY P4

Categories: P4.

A P4 HEM COMENÇAT A TREBALLAR I CONÈIXER LA VIDA I OBRA DE KANDINSKY . LES PRIMERES EXPERIÈNCIES HAN  SIGUT FORÇA INTERESSANTS: AMB LES TAPES DE POTS I DIVERSITAT DE MATERIALS QUE ELS NENS/ES DE P4A VAM PORTAR DES DE CASA VAM FER UNA PRIMERA POSADA EN COMÚ. VAM TRIAR L’OBJECTE QUE MÉS ENS VA AGRADAR A CADASCÚ DE NOSALTRES  I DESPRÉS VAM FER L’ESTAMPACIÓ SOBRE UNA CARTOLINA NEGRA QUE JA PORTAVA UN CERCLE BLANC PINTAT A IMITACIÓ D’UNA DE LES OBRES DE L’AUTOR.

PROJECTE DE LA CLASSE DELS ENCIAMS

Categories: P4.

– LA CLASSE DELS ENCIAMS HEM COMENÇAT EL NOSTRE PROJECTE DE LA CLASSE AMB UNA PRIMERA CONVERSA ON VAM EXPLICAR EL QUE HI SABEM: • QUE ELS ENCIAMS ES MENGEN I ES POSEN A TAULA. • QUE ENS AGRADEN… • QUE PER PLANTAR-LES FEM UN FORADET A TERRA I DEIXEM UNA LLAVOR, DESPRÉS EL TAPEM I LI HI POSEM UNA MIQUETA D’AIGUA. I ARA ESTEM MOLT CONTENTS PERQUÈ HEM PORTAT MOLTS DIBUIXOS I FOTOS DELS ENCIAMS INCLÒS UNA AMANIDA!!! I TAMBÉ HEM FET UNA VISITA A L’HORT DE L’ESCOLA I HEM VIST ENCIAMS MOLT GRANS I UNES MOLT PETITES QUE

EXPERIÈNCIA BEEBOTS

Categories: P4.

ELS ROBOTS BEEBOTS HAN ARRIBAT A L’ESCOLA I ENS HAN PORTAT MOLTES ESTONES INTERESSANTS!! PRIMER VAM PARLAR D’AIXÒ DE LES BEEBOTS QUÈ PODIA SER….. UNA JOGUINA … ELS NENS VAN PENSAR QUE AQUESTA ABELLA TAN DIVERTIDA ERA UN ROBOT I VAM COMENÇAR A APRENDRE A PROGRAMAR ELS SEUS MOVIMENTS…. CAP ENDAVANT, CAP ENDARRERE, CAP UN COSTAT… CAP L’ALTRE…. TAMBÉ VAM APRENDRE QUE TÉ MOLTA MEMÒRIA I ÉS MOLT OBEDIENT I SI NO, L’ESBORRES LA INFORMACIÓN INTRODUÏDA ANTERIORMENT LLAVORS, HO TORNA A REPETIR  … TAMBÉ HEM APRÈS A ESBORRAR LA SEVA SÚPER MEMÒRIA I HEM FET ALGUNES ACTIVITATS: • APRENDRE A

P4B PLANTEM MADUIXES!!

Categories: General.

HEM  PLANTAT  MADUIXES  A  LA  CLASSE!! PER  FER-HO  HEM  NECESSITAT  UN  TEST,  TERRA,  AIGUA  I  LES  MADUIXERES.  LES  HEM  OBSERVAT  I  HEM  DIT  QUINES  PARTS  TENEN,  HEM  PENSAT  COM  ES  DEUEN  ALIMENTAR,  PERQUÈ  TENEN ALGUNES  FULLES  GROGUES,  PERQUÈ  SERVEIXEN  LES  ARRELS, ETC.  HEM  TOCAT  LA TERRA  I  ENS  HA AGRADAT  MOLT  PODER PLANTAR-LES!!