Jocs Florals 2019

Com cada any per Sant Jordi l’Escola Montserrat de Sarrià de Ter ha celebrat els Jocs Florals Escolars. Aquest any els nostres escrits s’han centrat en l’arribada de l’home a la llunya amb motiu del 40è aniversari d’aquest fet. Com cada curs, també han estat uns textos de gran qualitat literària.

Els Jocs Florals d’enguany van ser presentats pels alumnes de 4t de primària. També vam comptar amb les actuacions i els balls dels alumnes de P3, P4 i P5 que van amenitzar l’acte amb cançons de Sant Jordi.

Va assitir a l’acte l’alcalde de Sarrià de Ter, el senyor Narcís Fajula, que juntament amb la Directora de l’Escola, Montserrat Xandrich i la Cap d’Estudis, Montse Asencio, van fer l’entrega de diplomes i llibres.

Enhorabona a tots els participants i premiats!

Gràcies a totes les famílies per la vostra assitència.