Inauguració Exposició Dona Treballadora

El passat divendres 10 de març es van inaugurar, a la Cooperativa de Sarrià, les XV Jornades sobre la Dona Treballadora. Com ja sabreu cada curs realitza un mural amb informació sobre la Dona que han treballat.

Més FOTOS WEB AMPA

A cada classe s’han realitzat diferents treballs de recerca d’informació, estudi de les tasques realitzades, dades rellevants de la biografia, aportacions fetes, etc.  En cada cas es va voler relacionar amb una EMOCIÓ que estigués més o menys lligada a la seva empremta a la societat.

En alguns dels casos els treballs es van poder completar contactant directament amb la persona treballada, fet que il·lusiona molt als nens i nenes i facilita la interacció directa dels nens, realització de preguntes, observacions, comentaris, …. Us volem destacar alguns d’ells:

Videos realitzats Entrevista mitjançant Sype

Pallassa Bleda, Helena Escobar  P5 A

Anita Morra 1r A

Nella Gatica  1r B

Vicky Xerpa, Victoria Subirana 2nB

Fialment els alumnes de P3 van voler dedicar una cançó a la Dona que ells havien treballat, la Carme ruscalleda.

Cançó P3 A Sóc un cuiner Interpretada pels alumnes

Moltes gràcies a Tothom!!!!!!!