Inauguració del Nou Hort Escolar

El divendres dia 15 d’abril es va fer la festa d’inauguració del nou hort de l’escola Montserrat. Degut a la importància d’aquest projecte vam voler-hi convidar a tota la comunitat educativa: pares, alumnes, etc. També van assistir alumnes i mestres del Centre d’Ed. Especial Nostra Senyora del Carme, Els Joncs, que durant l’estiu s’encarregaran de cuidar l’hort.

Ja feia un temps que es creia convenient fer una modificació de l’antic hort, ja que era petit i no li tocava prou el sol.

És per això, que amb l’ajuda d’en David Saulina, encarregat de portar l’activitat extraescolar de l’hort, es va dissenyar un nou projecte d’hort: un hort en crestall. El disseny es va realitzar mitjançant un procés participatiu que va implicar a tota la comunitat educativa. Es va escollir el disseny de 5è B que inclou: una caseta d’eines, els parterres, un hivernacle, dos compostadors, un estany amb peixos, un hotel d’insectes, una taula de treball, un jardí vertical i un pluviòmetre.

Gràcies a la subvenció de la Fundació Alchimia Solidària, a la col·laboració de l’AMPA de l’escola, de l’Ajuntament de Sarrià de Ter, i al claustre de l’escola, s’ha pogut portar a terme aquest projecte.