Girobòtica

Els alumnes de 5è de l’Escola Montserrat hem participat aquest curs al projecte GIROBÒTICA, que organitza l’Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat de Girona.

GIROBÒTICA promou el treball en equip, la innovació, la creativitat i l’emprenedoria mitjançant el llançament d’un repte que fa reflexionar, analitzar i investigar als alumnes. El repte d’aquest curs ha estat “Espais urbans més habitables”.

Així que vam posar fil a l’agulla i ens vam començar a plantejar què podíem dissenyar per fer de Sarrià de Ter un poble més habitable. Vam fer grups i vam treballar el nostre projecte amb moltes ganes i il·lusió.

Diumenge passat vam assistir a la jornada de cloenda a la UdG i hi vam presentar les nostres maquetes davant un tribunal de la Universitat i vam realitzar alguns tallers. Ens va fer molt de respecte tot plegat! Però els grups que hi vam assistir ho vam passar molt bé. En aquest projecte no hi ha un guanyador, tots els que hi vam participar vam tenir una medalla i una samarreta.