FESTIVAL DE CINEMA PER INFANTS I JOVES, 32è FESTIVAL DE CINEMA DE GIRONA.

Els dies 3 i 4 de novembre s’ha celebrat el Festival de Cinema de Girona, però enguany, degut a la pandèmia de la COVID 19, les projeccions dels curtmetratges s’han realitzat online. Hem assistit a la secció especial  “Per infants i joves”, que ofereix als nostres alumnes  la gran oportunitat de veure curtmetratges d’estrena mundial.

Aquesta és una activitat que s’inclou dins el projecte d’audiovisuals de l’escola i hi participem des de P4 fins a 6è. Es visualitzen curtmetratges diferents seleccionats per a cada nivell.

Tot i que aquest any no hem entrat al cinema per la catifa vermella, hem treballat aquest projecte per tal que el dia de les projeccions semblés que érem al cinema de veritat. A les classes de P5 i primer han dissenyat entrades i fins i tot han fet el passeig de la fama! Els alumnes més grans han treballat aspectes formals del llenguatge audiovisual, com ara els plans, els punts de vista, la il·luminació, la banda sonora etc.

Aquí podeu veure unes quantes fotos del dia.

Més informació a la web del festival    Festival del cinema  Girona