FESTA COMIAT 6È 2019

Com cada final de curs, avui hem celebrat el comiat dels alumnes de 6è que ja deixen l’escola de primària i comencen a caminar cap l’institut.

Han assistin a l’acte tots els alumnes de l’escola, mestres, personal del menjador, així com l’alcalde de Sarrià de Ter, Narcís Fajula. També hi ha assistit la presidenta de l’AMPA, Sílvia Mascarós i una vocal de la Junta, Anaïs Martínez, que han obsequiat als alumnes amb un emotiu record.

Tots ells ens han preparat un passeig musical passant per tots els cicles, des que van començar l’escola a P3 fins acabar a 6è. Han estat unes actuacions molt divertides on alumnes i mestres hem ballat i cantat tot recordant velles cançons. Hem posat el punt i final amb un ball conjunt al mig de la pista, tot seguint els passos que han anat marcant els alumnes de 6è.

Gràcies a totes les famílies de 6è per haver assitit al comiat i molta sort a tots els alumnes!