ERASMUS +

Concurs per crear el logotip del projecte ETHICSBOARD

ETHICSBOARD PROJECT – LOGO COMPETITION

Concurs per dissenyar el logo del projecte Ethicsboard

Participants

Hi poden participar totes les escoles i estudiants d’Europa, tant individualment com en grup.

Objectius del Logo

Per al dissenys del logo, els participants han de tenir en compte els principals objectius del projecte Ethicsboard, com:

• Desenvolupar i promoure l’educació en emprenedoria basada en codis ètics des d’una edat primerenca.
  • Avançar des d’una edat primerenca, el sentit de la responsabilitat individual i els principis de la inclusió social, i familiaritzar els estudiants amb les lleis relacionades amb aquests conceptes, les normes i els conceptes socials com són la inclusió, la diversitat, la igualtat, l’equilibri de gènere i la no discriminació.
  • Desenvolupar habilitats bàsiques d’emprenedoria basades en valors ètics en l’educació primària i secundària.
  • Desenvolupar i avançar dos portfolios en Ètica i Emprenedoria.
  • Millorar la col·laboració entre escoles i associacions de pares per tal de formar conjuntament bons models ètics per als nens i nenes.
  • Desenvolupar el pensament crític i estimular la naturalesa creativa dels estudiants, motivar-los per al pensament ètic innovador i cultivar les habilitats per la vida.
  • Desenvolupar solucions educatives obertes i innovadores sobre ètica i emprenedoria aplicables a l’educació primària i secundària, basades en recursos educatius oberts (OER).

Com participar-hi

El logo pot estar dibuixat en paper o en format digital. El logo ha d’estar relacionat amb els objectius del projecte i l’ha d’identificar d’una forma simple.

Temporització

El concurs s’obre el dilluns 4 de desembre de 2017, i es podran enviar els arxius digitalitzats fins el divendres 19 de gener de 2018.

Selecció del logo

Els logos rebuts seran avaluats pels membres del comitè directiu d’Ethicsboards, que actuaran en nom dels socis del projecte.

El jurat tindrà en compte, a l’hora de decidir el guanyador del concurs, que el logo reflecteixi els objectius del projecte.

El veredicte s’anunciarà el dilluns 22 de gener de 2018.

Premi

El dibuix seleccionat serà el logo oficial del projecte Ethicsboard. S’utilitzarà el logo en tot el material de difusió i activitats sense ànim de lucre en el marc del projecte. Aconseguirà una forta promoció i visibilitat a través de la implantació del projecte.

L’escola guanyadora rebrà com a premi un val de 100 euros per realitzar una compra de llibres online.

Per a més informació, visiteu el web del projecte http://www.ethicsboard.eu/