Dia Europeu de les llengües 2019, Creativation, Agenda

El passat 26 de setembre vam celebrar a l’escola el Dia Europeu de les Llengües. Enguany es va vincular l’activitat amb l’Any Internacional de la Sanitat Vegetal, és a dir, amb la salut de les plantes. Com que tenim l’escola envoltada d’arbres i cada curs en té apadrinat un, vam voler conèixer el nom d’aquests arbres en les diferents llengües que es parlen actualment a Europa. Representants de cada nivell van sortir al davant de tots i totes a explicar i pronunciar el nom dels nostres arbres en les diferents llengües: català, castellà, anglès, francès, alemany… Després vam recopilar tots els treballs en un gran llençol commemoratiu d’aquest dia.

Aprofitant que ja que estàvem tots reunits al pati, es van donar els diplomes als nens i nenes premiats al concurs de les cobertes de l’agenda escolar. Va ser difícil pels jutges decidir els guanyadors, vam fer uns dibuixos genials!

I també, l’equip del Creativation Challenge va venir a l’escola a entregar un obsequi als i les alumnes que aquest curs fan 6è i que el curs passat, fent 5è, van participar i guanyar aquest repte, creant un dispositiu per treballar les emocions.  Enhorabona tots i totes.