DIA DE L’EDUCACIÓ FÍSICA AL CARRER 2019

El passat dia 25 d’abril alguns dels alumnes de la nostra escola vam participar en el Dia de l’Educació Física al carrer, que organitza el Consell Esportiu del Gironès.  Aquest dia es celebra per mostrar a la societat el valor i la importància de l’àrea d’Educació Física a l’escola: integradora, variada i divertida. Aplega estudiants, professors i voluntaris seguint el lema “Estil de vida actiu per a tots i per sempre”.

Els alumnes de 2n B i 4t C vam baixar a fer la classe a la pista esportiva de la Cooperativa de Sarrià de Ter coincidint amb l’hora d’educació física . Vam fer diferents jocs i vam omplir d’energia i moviment aquest espai públic del nostre poble amb totes les activitats proposades pels professors.

Va ser una activitat molt entretinguda, ho vam passar d’allò més bé!