Dia de la dona treballadora 2020

DIA DE LA DONA TREBALLADORA 6/3/2020

Un curs més, l’Escola Montserrat ha celebrat el dia Internacional de les Dones amb una exposició a la Centre Cívic la Cooperativa de Sarrià de Dalt, sota el títol “Nenes que canvien el món”.

Amb aquesta mostra, així com amb el treball realitzat a classe, es vol donar visibilitzat i conscienciar a l’alumnat i a tota la comunitat educativa sobre els drets de les dones.

Enguany, en els nostres treballs, s’hi engloba el paper de la nena com a protagonista d’accions que volen millorar i transformar el món per fer-lo un lloc més just, educat i sostenible.

L’alumnat ha reflexionat sobre les iniciatives que, malgrat la seva juventut, estan portant a terme aquestes nenes; i s’han adonat que ells i elles també podrien emprendre accions d’aquest tipus.

Fent una ullada als murals, es pot conèixer la biografia de la nena treballada i endinsar-se en el tema que defensa cada una d’elles. A més, podem reflexionar sobre el paper dels infants en la possiblitat d’actuar i transformar la societat.