DENIP Dia Escolar de la No Violència i la Pau

El passat 30 de gener alumnes i mestres de l’Escola Montserrat, vam celebrar el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau. Aquest dia es celebra a les escoles perquè és la data en que va morir Gandhi, un important líder polític que defensava la resistencia pacífica davant la injusticia.

Ho vam celebrar conjuntament alumnes i professors al pati de l’escola, tot escoltant les reflexions que ens va fer la directora i recordant que construir la pau també és cosa nostra.

Com cada any vam cloure la festa ballant. Tots junts vam fer la coreografia de la cançó “La Pau és aquí” una adaptació en cataà de “Heal de World” de Michael Jackson, i vam recordar les d’anys anteriors: “No dudaría”, d’Antonio Flores i “Una sola voz”, de Macaco.

Finalment vam aixecar les mans blanques amunt per fer-nos una foto tots plegats tot representant que hi ha moltes maneres de construir la pau i que tots nosaltres hi podem contruir.