BIOCONSTRUCCIÓ DELS BANCS DEL PATI D’EDUCACIÓ INFANTIL PELS ALUMNES DE 6È

Durant les dues últimes setmanes, els alumnes de 6è de l’escola hem fet un taller de bioconstrucció amb terra amb la col.laboració de l’Oriol Balliu, de Rocamare bioconstrucció i amb l’ajuda de’n David Saulina, amb l’objectiu de construir uns bancs pel pati d’Educació Infantil.

Aquests, però, no són uns bancs corrents. Es tracta d’uns bancs fets amb rajols BTC, blocs de terra comprimida. Nosaltres mateixos hem aprés a fer els rajols que després hem utilitzat per anar aixencant els bancs.

Tal i com es veu en els següents vídeos, un cop els rajols estan fets i secs, els hem remullat un moment submergint-los en aigua i tot seguit, els hem col.locat enganxant-los amb morter de fang que també hem aprés a fer nosaltres mateixos.

Ha estat una experiència fantàstica! Qui sap si algú de nosaltres, quan siguem grans, ens dediquem a la construcció de cases amb aquests rajols tan ecològics!