Padrins de lectura nadalencs

El dimecre 21 de desembre a l’escola hem realizat l’activitat de Padrins de lectura. Aquesta vegada els nens i nenes més petits  podien portar el seu llibre preferit per compartir-lo i llegir-lo amb els companys i companyes dels cursos més grans. És una activitat molt maca on els grans i petits gaudeixen molt.

Cantada en Anglès a l’Escola Montserrat

AQUEST ANY ELS ALUMNES QUE FAN ANGLÈS A L’ESCOLA DES DE P4 A 6È, VOLEM COMPARTIR  AMB TOTS VOSALTRES CANÇONS DE LES FESTES REPRESENTATIVES D’AQUESTA CULTURA. Els alumnes de cicle inicial ens canten dues cançons representatives de Halloween: 1r: Go away 2n:  It’s halloween Els alumnes de p4 i p5 ens canten dues cançons de Christmas: P4: I’m a little snowman P5: The dancing Christmas tree Els alumnes de cicle superior ens canten dues cançons Saint valentine’s day 5è: What a wonderful world 6è:  Sugar , sugar Els alumnes de cicle mitjà ens cantaran dues cançons de Easter. 3r :

Celebració de la Festa de la Castanyada

El passat divendres 28 d’octubre a l’Escola Montserrat vam Celebrar la Castanyada. Com cada any, els/les alumnes de sisè es va disfressar de castanyers i castanyeres i va repartir les capses de paperines amb castanyes a cada curs. També van ajudar als alumnes d’Infantil i Cicle Inicial a pelar castanyes. Volem donar les gràcies a l’AMPA i a tothom que va col·laborar.

Campanya de mobilitat sostenible

Durant la setmana de mobilitat sostenible, 16 al 22 de setembre, a l’escola vam decidir participar-hi aportant fotos dels nens i nenes utilitzant transports sostenibles, com la bicicleta. A les aules es va debatre sobre aquest tema i finalment es va elaborar un mural amb totes les fotos dels nens i nenes. Aqui teniu una mostra dels murals!!!!!!!!

Inauguració Passarel·la

El passat divendres 7 d’octubre a les 15h. van venir a l’escola el senyor alcalde Roger torrent, acompanyat pel tinent d’alcalde Narcís Fajula i la regidora d’educació Lourdes Gelada per realitzar la  inauguració oficial de la passarel·la coberta que comunica els edificis d’educació Infantil i Primària. Aquesta reivindicació s’ha aconseguit mitjançant l’activitat del Ple Infantil, que cada curs es realitza, i  que es va fer entre membres de l’ajuntament i els alumnes que el curs passat feien 5è i 6è, dintre de les activitats d’Educació per a la Ciutadania. Cada curs aquest alumnes debaten sobre les necessitats de l’escola i

Celebrem el Dia Europeu de les Llengües

El dilluns 26 de setembre hem realitzat una activitat a l’escola per celebrar el Dia Europeu de les Llengües. Cada curs va treballar a classe una emoció, aquest curs farem un treball sobre les emocions a  l’aula,  i va buscar com s’escrivia i es pronunciava en l’idioma que ens havia tocat. P4A i B Català (alegria i tristesa)           P5A i B Castellà (por i sorpresa) 1r A Bosnià (vergonya)                               1r B Italià (amor) 2n A Portuguès (ira)                                    2n B Rus (fàstic) 2n C Francès (valentia) 3r A Suec (compassió)                                 3r B Xinès (esperança) 4t A Alemany (avorriment)                       4t B Anglès

Festa Fi de curs 15-16

Categories: escola i Sin categoría.

Com cada any arriba el darrer dia de curs, i els alumnes de sisè ens preparen les seves actuacions de comiat, amb balls i coreografies originals que ens han preparat amb molta il·lusió, especialment per que marxen i se’n van a Secundària. Discurs Comiat També des de l’escola i juntament amb l’Ampa se’ls fa un obsequi per a que recordin el seu pas per la nostra escola, els diferents anys i cursos, i ho facin amb alegria. Finalment vam tenir la sort que en Jaime ens va amenitzar els darrers instants amb unes classes de Zumba exprés i tots i

Festa de les idees Curs 15-16

Categories: escola i Sin categoría.

El dilluns 20 de juny, s’ha celebrat la 3ra festa de les Idees a l’Escola Montserrat, on tots els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior ens presenten les seves propostes originals i creatives seguint el projecte Tivo creativo, on “l’emprenedoria” i la imaginació i el treball colaboratiu/cooperatiu són molt importants. Uns cursos buscaben la invenció d’un nou gust de iogurth, altres inventaven jocs pera  tothom, també vam descobrir possible noveds aplicacions de mobil i les propostes dels més grans són la reinvenció d’algun invent existent de forma artística, i amb la influència d’algun artista  com Gaudí, Da Vinci,….

32 Concurs ONCE El Talent

Categories: escola i Sin categoría.

Els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior van participar en el 32è concurs de l’ONCE. Aquest any havien de preparar un collage amb fotografies que representessin els talents dels nens i nenes. Els alumnes de 4B i 5B van resultar guanyadors provincials i se’ls ha regalat un despertador per a cada alumne. Aquí teniu les fotografies dels dos treballs guanyadors.
Llegeix més

Premi Judo a l’Escola Montserrat.

Categories: escola i Sin categoría.

El passat dissabte 28 de maig es van donar els premis de la XV Lliga Inter-Escoles 15/16 organitzada per l’Assossiació Girona Judo. Aquest curs els nostres alumnes van tenir una molt bona actuació aconseguint la nostra escola la 4ta posició. Volem felicitar a tots els nostres judokes pel seu esforç i bons resultats obtinguts en les diferents categories. Unai A. 4rt classificat, Abel T. 1r classificat, Dana T. 1ra classificada, Aleix M. 1r classificat, Pau L. 3r classificat. Enhorabona  a tots i totes.