GUIA INFORMATIVA PER FER UN BON ÚS DE LA BIBLIOTECA

Categories: General.
  • Els llibres de lectura amb etiqueta blava estan destinats als alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial. Estan ordenats per editorials.
  • Els llibres de lectura amb etiqueta verda estan destinats als alumnes de Cicle Mitjà. Estan ordenats per editorials.
  • El llibres de lectura amb etiqueta vermella/taronja estan destinats als alumnes de Cicle Superior. Estan ordenats per editorials.
  • Els llibres amb etiqueta groga, són llibres de consulta, que no poden sortir de la biblioteca, ni poden estar a la biblioteca d’aula. Estan destinats a tots els alumnes i mestres. Hi ha diferents categories, per tant, s’ha de mirar l’etiqueta groga per saber quina categoria és:
·         N: Naturalesa

·         A: Astronomia

·         ES: Esport

·         EF: Educació Física

• Hi ha caixes temàtiques amb contes i llibres segons l’efemèride: tardor, hivern, primavera, estiu, Nadal, Carnestoltes, dia de la Pau, dia de les llengües europees, del bosc, cultura popular catalana…
  • Hi ha un armari destinat als llibres d’anglès, llibres de coeducació, d’escola verda i ciències.
  • El carretó metàl·lic vermell, és pels llibres que surten al bibliopati.
  • Hi ha un plafó expositor per a les novetats (tant de contes, com de revistes).
  • Hi haurà un armari expositor per a les revistes (cucafera, Tatano, Cavall Fort, Tretze vents, ReporterDoc, Tiro-liro, el Saberut, Parlem de Sarrià).
  • Recordeu d’anar a la biblioteca amb les mans netes, i expliqueu als alumnes que tractin els llibres amb cura.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!!             La Comissió de Biblioteca