La biblioteca es converteix en el “Zoo d’en Pitus”

Categories: General.

Aquest any, es celebra el 50è aniversari de la publicació del llibre “El Zoo d’en Pitus”, de Sebastià Sorribas, obra que va guanyar el premi “Josep Folch i Torres” . Una història plena de valors, amistat, i treball en equip.

La comissió de biblioteca ha volgut treballar aquesta obra per inculcar en els i les alumnes de l’escola, el treball en equip i els valors d’ajuda i amistat, i de pas, decorar la biblioteca amb aquesta temàtica:

• Els personatges de la colla: en Tanet, el Fleming, en Juli, en Manelitus, en Cigró, en Pitus i la Mariona.
  • Els cartells que anuncien la ubicació del zoo que ha muntat la colla per recaptar diners pel viatge a Suècia per a que es pugui curar en Pitus.
  • Els animals que van anar a caçar la colla i els que han demanat al veïnat per muntar el zoo: papallones, sargantanes, granotes, una llagosta, un gos, un lloro, un mussol, un esquirol, un mico i un animal salvatge!!
  • Les pancartes amb les lletres que anuncien que es fa el zoo.

Els i les alumnes de cada cicle, s’han repartit la feina de la decoració, com els amics de la colla d’en Pitus, i entre tots, hem decorat la biblioteca amb una temàtica molt animal.

Famílies, no us perdeu l’espectacle, fins i tot, tenim un tigre!

Us deixem unes fotos per a que veieu com ha quedat el nostre zoo.